Online Diary Leehoune's Dream World: Penakut or ditakutkan ??
HOME OWNER ASK.FM ENTRIES LYRICS TIPS
Welcome To Leehoune Online Diary ^_^

Sunday 6 July 2014

Penakut or ditakutkan ??


Haii u'olls.. ?? Puasa tak ari nii ?? *bagiygmuslim*
Jarang sangat kot aku update entry sekarang nii even hari-hari kerja aku mengahadap PC je..
Buta mata tak lama lagi..Hadoii..

Ada tak sesiapa daripada readers..yang suka tengok kisah seram or suka baca novel yang seram a.k.a horror ataupun thriller ?? ada tak ?? ada tak ??
.
.
.
.
.
.
Siyesly..aku minat sangat tapii...Penakut ?? Hahahahahaa..
Boleh pulak gitu kan ??
.
.
.
Asal nak tengok movie seram..confirm ada bantal jadi peneman..*tutupmuka*
hahahaha..
Kalau baca novel seram pulak..lebih-lebih lagi kalau time membaca malam tuu..
confirm nak p bilik air minta teman..
hahahahaha..
Ya Allah !! macam budak budak..kan ??
*baik korang cakap tak ?? kalau tak aku hempuk kang*

bagi aku jalan cerita bagi kisah kisah seram nii..buat para penonton or pembaca lebih berfikir..
soalan seperti .. 
kenapa jd macam tuu?
mengapa di bunuh?
bila kejadian ?
macam mana boleh berlaku ?
bagaimana rupanya ?
cantik tak hantu tuu ke tak cantik ??
hensem ke ??
.
.
.
anddddddddddddddddddd so on...
okay soalan yang terakhir tuu merepeks okay.. !! *abaikan pliss *

Kbaii..sekian entry saya pada hari ini !!


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comments:

  1. Aisyah x suke tgok cerite seram *_*
    seram woo~

    ReplyDelete
  2. Siti Aisyah : hehehe..abis suka tengok cerita apa ??
    mesti cerita yang sedih2 kan ?? ^_^

    ReplyDelete

Susah susah je awak komen..thanks yaa !!

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen