Online Diary Leehoune's Dream World: Aku Respect Dia !!
HOME OWNER ASK.FM ENTRIES LYRICS TIPS
Welcome To Leehoune Online Diary ^_^

Thursday 10 July 2014

Aku Respect Dia !!


Haii uolls ?? Aku ada something nak share dengan para blogger semua..

Exactly, aku ada kenal dengan seorang rakan melalui Facebook..
Dia seorang perempuan ehh ?? bukan lelaki okay !!
nak cerita pun rasa serba salah pulak..*sorry awak*
tapi.. aku just nak kongsi cerita nii sebab ada moral of the story life dia sekarang nii..

Nama Dia Aida Fariha *cantik nama dia kan
* mesti cantik macam tuan empunya nama even aku tak pernah jumpa dia lagii *
Umur dia ?? Sama je dengan aku..*teka lah berapa??*
budak form6..sekolah dia tak tahu..hihi *baru kenal kut*
Dia nii budak area utara Malaysia..maybe Penang, Perlis or Kedah..
i don't know..either one laa agaknya..hihihi

Even aku baru kenal dia..aku respect dia..
dia still boleh tersenyum..walaupun dalam keadaan tubuh badan dia yang sakit..
dia react seolah-olah dia sihat di depan semua orang..supaya orang tak tahu yang dia tuu sakit and maybe she's don't want people akan kesian dengan dia sebab simpati dengan nasib dia..
maybe lah kan ??
Sakit dia tuu..biarlah aku rahsiakan yaa ?? *it's too privacy dear !!*

terkadang..bila fikir nasib dia and bandingkan dengan aku..
aku nii kira bertuah sebenarnya..*kes selalu merungut okay*
And then,aku akan rasa sebak coz macam mana dia boleh jadi setabah itu..
sedangkan dugaan yang dia pikul tuu macam tak mampu nak diangkat dah..

Aku just nak doakan dia agar ..dia 
get well soon, 
be a strong girl,
be cheerfull as she is,
and sentiasa di panjangkan usia..
Aamiin !! Aamiin Ya Allah !!
*rasa nak nangis pulak tengah typing nii*

Kalau lah Allah beri kesempatan untuk aku jumpa dengan dia..
Aku nak sangat jumpa dia..give her a big hug !! huhuhu..sedeyh!!

Dah !! Dah !! Dah !! Cukup cukup cukup sudah !!
cukup sampai di sini saja aku membebel yerr !!

To Aida :
Awak, kalau awak nampak entry nii 
*tak sure dia ada blog or not*
Saya nak bagitau nii sorry ehh awak tak minta izin dulu nak cerita pasal awak dalam blog saya nii..
i'm sorry dear !! 

kbaii !!



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comments:

  1. Orang kuat tabah ni, InsyaAllah Allah sayang lebih.

    ReplyDelete
  2. fadzi, dia memang tabah..in shaa allah aamiin..

    ReplyDelete

Susah susah je awak komen..thanks yaa !!

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen